överlägsna , 8c!♥

innebandy turnering idag!,
vilka förlorade inte en enda match?, jo 8C! :D, grymt bra spelat alla!
haha vi hade jätte kul när vi gick till kopparhallen, hejsan vinterland! :P
först var det en film som var jättedålig och jag menar det, jätte dålig, så himla hemsk ...

jaja blev inte så avancerat igår, blev lite snabbskrivande efter skolan men sen så åkte jag ner till kopparhallen där jag tittade på lillebrors träning , eller titta?  , jag gjorde assnygga kullebyttor!, sen träna sen frågade fredrik om jag och johanna ville komma ner och träna med damerna och det gjorde vi så stack hem och åt sen så åkte jag ner till kopparhallen igen och tränade med dom, så då blir det att spela cup med dom nästa onsdag! , längtar grymt mycket! :D sen får man extra träning på onsdag och måndag och onsdag också så man tränar man bort all julmat! :D
nu finns det inget mer att skriva om , men hejdå :D 


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0