Julfesten 2010♥

kommer ta lång tid innan jag glömmer den här kvällen, så himla galet!♥
Tack alla som gjorde kvällen lite extra speciell!, ni är bäst
Ont i vader har man också men ska man ha kul så får det göra hur ont dom helst!

idagdå , när man kom fram till skolan kom bästa bror med en barcelona kalender med jättefina bilder i , tack martin! :)
typ det enda man gjorde på lektionerna var att läraren tog ut en och sa vilket betyg man har. bara vg och mvg än så länge, och Anita är tbx!, äntligen!!! sen kom thomas och hämtade mig och sa att han trodde att jag lätt kunde bli något innom musiken, för jag spelade låtar så lätt och böt toner så enkelt och spelade så bra, haha är han tondöv stackarn? :) aja men klart man blir glad när man får höra sånt! :)
sen hade vi en mysig so-lektion med Kina vi spelade so-leken och såklart så vann killarna..., men vi hittade aldrig nå berg, sen så när det var bokstaven g så hitta jag på granberget , och tydligen fanns det ett berg som hette så! :) , skillat!,
före no:n gick jag in i 8as klassrum för det var där vi skulle vara, och så var jag lärare åt Jonte, han fick MVG+ i matte, för han räknade rätt på alla mina tal som jag skrev upp! snacka om att man blir stolt av sånna duktiga elever! :') på non tittade vi på någon film som jag inte kan stava till menmen!
sen efter skolan så gick jag mathilda johanna och fanny ner på stan och hade det mysigt! ♥





Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0