jag kan dyka! :D

grymt duktig jag är, tack Tina, Mathilda och Johanna ! :D
aja jag hade tänkt att böra med någonsak som evve hade på sin blogg, typ varje dag så ska man skriva något som det står att man ska skriva om, lite småll kul sisådär , men kommer typ att glömma eller något sånt, så jag vet nte :)

men idag då, vi började med matte och räkna sen bad, och jag lärde mig att dyka , fett stolt :DD
sen så var det engelska och vi såg på någon film vi skulle skriva om som tydligen var ett ''mini'' prov...
sen så var det spanska och vi skulle se film men dvd:n funkade så klart inte så det vart jobbjobbjobb
aja det är svinkallt ute :s, snart fryser man ju bort :s usch...
imorgon åker inte mathilda buss så jag vet inte vad jag hittar på , sen börjar mina föräldrar  tidigare så jag får väl gå imrogn? , burrr..., då är bara frågan när ska jag börja gå så jag inte missar den ?
aja jag tänker mer på det ikväll
vi hörs

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0