jag är för bra för att ta åt mig...

hejhej
idag då så var det en sån där lååång dag, men den började med iup och tjejsnack...
sen så var det musik med vår roliga lärare Thomas A:) , sen så var det spanska på listan, och så för att några sitter och pratar så får man inte se nå mer.. :) , sen så var det prov på listan, eller egentligen skulle den flyttas till fredag men efter lite ''fjäsk'' så fick man :)
sen var  det profil och vi spelade fotboll, och dennis sumpade min enda målchans :o , fyy.... haha jag blev jätte arg :o
jaja , haha jag och rikard skulle ställa upp den stora madrassen och så skulle vi dra fram snöret och så fick vi inte fram det för madrassen stod på och vi försökte med allt men det gick inte att få ut, sen snilleblixtar som vi är så kom vi på att en kunde lyfta och en annan drar, och eftersom jag inte är så stark så drog jag, sen när repet väl var uppe så var det fel rep...., sen leta vi och leta och sen var det ett rep i väggen vi försökte få upp men det gick inte , sen kommer tina att det inte finns något rep...   lyckat!...
sen var det träning och plugg för vi har en spanska ''lässa'' till på imorgon och en till fredag, jippie! ....

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0