förlåt mig för dålig bloggning!

men har verkligen inte haft tid, har varit pluggplugg och träning
imorgon är det lussebandy , tagga som sjutton!! :DD
igår fick jag mvg på historiaprovet , och alla rätt på musikprovet typ, hade skrivit slag ist för steg men han gav mig inte fel iafl :) , jag har inget att skriva tror jag inget jag har minne av :)
igår kollade vi typ klart på barnhemmet, eller det är två minuter  kvar typ med dom fick vi inte se nej :P
och så satt jag , johanna , mathilda och joel längst bak i soffan och jag låg över alla andra för jag fick inte plats , och så blev jag rädd och ryckte till och så slog jag upp knät mellan joels ben , förlåt :( hihi ...
det var allt för mig snart kommer dag 7 och dag 8 tror jag det är , hejdåå


I'm moving on
And I'm gonna get stronger now
And nothing will break me down
I will not give in to doubt
Those days are gone
I can be who I wanna be
And start living my life for me

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0