farväl käre lärare Thomas A!

snart är det lov och vi har inte en enda läxa kvar, jippie!! :DDD
blir inge träning idag :(((( , ska titta på brors julfest, menmen sånt är livet .
men imorgon är det våran julfest, längtar som sjutton !! :D, det är det enda folk pratar om i skolan typ, kommer bli jättemysigt! :)
aja jag vet inte vad jag ska skriva nu asså , ingenting speciellt har hänt idag, först iup sen musik, sista gången med Thomas A :( buhu...
sen så vart det spanska där vi hade lässa/prov, kunde inte översätta riktigt men bra gick det iafl. sen so med Kina som var jättesen för hon hade nå prov med några från 9D, sen så tittade vi på nå nisse hult eller vad det hette? , det var iafl grymt kul och det var typ en komedi med massa medeltida saker , haha shit vad jag garva, heja sverige friskt humör! hahahha xd sen profil och försökte få upp volleybollen men blev vg+ och det är ju samma sak :oo sen spelade jag, johanna badminton mot mathilda och rikard, och vi vann tror jag ? , eller vi säger så för vi var bättre :) sen rund pingis och jag åkte ut först och näst först! :D bäst jag vet!
sen tog desperate housewives slut igår :'( buhu....
haha det här blev långt :P

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0