träningsverk 2 dagar innan söndag...

snyggt! jag har träningsverk i rumpan!!!, och om 2 dagar drar jag till falun och lirar lite! soft! :D
kom nyss hem från en träning, en bra en, alla var superbra för att vara 2 träningen på året! ,
på söndag smäller det , shitshitshit!!!!!!!
imorgon blir det nog Fanny och Johanna kanske, sen skulle dom typ till Martin på kvällen, men jag stannar hemma och vilar upp mig till min efterl'ngtade dag
skolan hände det inte så mycket, jag gick in i pingisbordet -.-' jag fick skitont i låret, och alla typ skratta när jag skrek av smärta ;o sjysst....
aja nu har jag inget vettigt att skriva,
hehe
hihi
haha

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0