skit väder

hej
slutade 3 idag, sen fick jag skjuts ner på stan av Anna, tack! :) för det s p ö regnade sen in på team sportia och springa rullband, det var jätte lässkigt :o
sen gipsa fötterna som kittlades jätte mycket (a
på torsdag och fredag är det innomhusträning :D:D:D:D jippie!
vi hade ju min efterlängtade syslöjd idag, men vi fick inte sy :( vi fick sticka.... jag är super duktig (y'
jag gillar den nya syslöjdsläraren, fan va jag prata asså :o haha
jag ska lära mig hennes namn bara så blir allt bra :)
jag säger karina, kerstin eller något sånt men hon heter typ kristina? aja,
sista timmen var den längsta jag NÅGONSIN har varit med om, 1 timme känndes typ ssom 656562154 år :o
slutskrivet från mig!
imorgon är det den väsrta dagen av alla dagar

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0