fredag, mmmmhh

sitter och skriver på min spanska text, tröttnade och råkade hamna här. woopsi. Men ska snart göra klart engelskan och sen SKA jag göra klart spanskan idag för det har jag bestämt. Är då läxfri, underbart. Längesen jag kände den känslan.

Dagen idag har varit bra. Eller syslöjden var inställd och då blev vi mycket arga. Satt och väntade i typ en halvtimme och väntade sen gick vi till våran kära Agneta och hon sa att den var inställd. Vi som så gärna hade velat ha syslöjd ju. Då tog jag och Nathalie racerbilen ner till ICA och köpte lite, sen satt vi i klassrumet och snackade. Tills vi gick till matsalen och åt petras varma pastasallad, godaste. Vart sen bild och vi fick göra vad vi vela. Vi gjorde figurer av lera, sen filmade vi roliga videor med dom. Slutade med att vi filmade på varandra, otippat? Vart sen klf sen bussen hem. Nu ska jag ta tag i min spanska och engelska, sen ska jag sjutton ta helg!

              
                                                                   Världens sötaste Aiden!!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0