-

Hela förmiddagen satt jag och spelade biljard. Kan ju inte påstå att jag var så bra på det, men alla kan ju inte vara bäst på allt, right? Blev faktiskt bättre till slutet då jag tillochmed vann en och en annan match! La mig sedan ute på altanen och läste klart min innebandybok, bästa någonsin. Toklängtar till fjärde säsongen kommer. Tänk er att resa runt i världen, spela massa innebandy och tjäna pengar på det, det skulle väl vara något det. Var en väldigt rörande säsong med en och en annan tår..

Annars så har jag bara legat och segat, inte haft humöret till att göra något alls. Tog mig en liten gåtur nu på kvällskvisten vilket var mycket skönt. Imorgon blir det massa kalasfirande hos Fanny vilket jag ser fram emot jätte mycket!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0