vilken färg?!

Har varit riktigt duktig idag om jag får säga det själv. Städade klart mitt rum som jag började med igår, städade mitt badrum och klippt gräset. Nu sitter jag ny duschad i min soffa och småfryser en aning. Mår inte så där toppen så blir en lugnt fredagkväll framför tv:n ikväll.
 
 
Har tänk att beställa hem ett par nya wesc hörlurar eftersom mina andra är trasiga och jag ogillar dem. Och eftersom det är rea på sportamore så tänkte jag slå till på ett par sånna här. Nu är bara frågan, vilken färg? Skriv vad ni tycker och hjälp mig välja!
299 kronor (ord. 699) får man slänga ut för ett par, lätt värt!

Kommentarer
Postat av: Mattis

Justin bieber gillar ju lila vilket betyder att du också borde gilla lila. Och jag tycker att dom röda var fina och dom hade jag tagit men å andra sidan så är röd "min färg" eller vad man ska säga. Och du känns mer turkos. Och alla var fina så ja, kör på icke picke pö;) haha jag är till sååå stor hjälp!

Svar: Ååh tack för hjälpen min vän! Ja men precis tänk lixom Justin stil att gå runt med lila hörlurar och lyssna på honom, hur coolt?! Tycker också röda var fina, sen är det blå och inte turkos, men dem är också fina så det blir röd eller blå, vad säger du då då? Men jag älskar dig Justin iallafall!
Sara Olsson

2012-07-20 @ 20:58:49
Postat av: Maja Roberg

Jag tycker dom röda eller blåa, saknar dig hjärtat ! :( <3

Svar: Jaa någon av dem blir det, men vilken är frågan.. Saknar dig med vännen, hör av dig när du kan, jag kan närsomhelst typ! <3
Sara Olsson

2012-07-21 @ 00:50:47
URL: http://mmajaroberg.blogg.se

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0