Home sweet home

Nu är jag äntligen hemma! Har saknat min säng eftersom att den jag såg på där var jätte hård sen gick en planka sönder, woopsi, och det gjorde den ju inte skönare. Men nu är jag hemma och imorgon är det skola igen. Lovet har varit bäst! Stockholm, mys med mina vänner, Borlänge till Matilda, innebandy i Falun. Ja, grymt kan man kortfattat beskriva den.

Sitter och tittar på Brynäs nu med ett sort leende. Även fast Brynäs ligger under med 2-3 nu, men en period är ju kvar! Kais moras damer tog sig till sm-final idag, där dem möter iksu. Hoppas också att Falun vinner imorgon mot vreta så det blir två dalalag i final, hur grymt skulle inte det vara? IBF Falun ska till malmö!!! Imorgon gäller det, synd att man inte kan titta bara.


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0