hemma bäst

Vill börja med att tacka Mathilda för den fina bloggningen under den tiden jag har varit borta! ♥ hihi
Har varit en otroligt kul helg med dom bästa tjejerna som finns! I fredags skulle vi ju ha spela match, men gästrikland hade inge lag så vi hade en träning istället. På lördag hade vi först en träning. Sen lite teori och sånt, sen gick vi och tittade på Matilda och Patricias match. Och grattis Matilda till första målet i d2! Falun vann iafl efter en spännande avslutning. Vid halv sju så hade vi träning igen och efter det så vart det tacos mys!
Idag så körde vi en liten turnering , Mora kedjan + Sara var våran. Kajsa, jag, Mårthen, Sandra och Hanna. Riktigt gryma var vi tycker jag. Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på sunes jul, som jag har saknat så mycket när jag har varit borta.
Och nu är det en evighetslång väntan till imorgon, då jag får veta om jag kommer med till karlstad eller inte.



Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0