äntligen

igår var den nervöstaste och längsta dagen någonsin. Satt hela dagen och uppdaterade mailen. Sen efter träningen så hade det kommit. Hjärtat började verkligen slå snabbare och jag vågade inte öppna. Fick lov att läsa det flera gånger innan jag verkligen fattade vad som stod. Grattis Sara! Du är med i distriktslaget, god jul - Patrik Det är helt sjukt, kan knappt fatta det än, och kommer inte göra det än på ett tag

JAG SKA TILL KARLSTAD OCH SPELA SM MED DISTRIKTSLAGET!!!

vägen har varit lång, och en sjukdom höll på att sabba allt. Men jag klarade mig genom alla med- och motgångar, och är äntligen där. vi var ca 50 från början , nu är vi 16 kvar. Man har äntligen nått dir. Det man har strävat efter, min största dröm i livet. Att få representera dalarna i SM. Det är något jag har drömt om så himla länge. Och äntligen kommer drömmen gå i uppfyllelse!




jag klarade det!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0