20.55

ja den vanliga ramsan vet ni ju , jag tog bussen till skolan osv.. sen blev det iup, svenska där vi bara läste, sen idrott då jag orienterade med oscar, vi var riktigt diktigt ska ni veta! alla rätt :) , efter det så vart det lunch , no, spanska och matte. och våra hål har vi mest setat i klassrummet och dunkat musik . sen tog jag halv fyra bussen hem och plugga lite spanska, fast glosboken fungerade inte :o , taskigt, så jag och mathilda blev lite tjuriga..  har letat upp massa taggmusik också , nogomdet! kvällens planer är iafl att titta på fotboll sen somna till min godnatt spellista på iTunes! match 20.55 iafl mot villareal! taggasönder! vi hörs imorgon


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0