friluftsdag imorgon! :(

gissa vad jag tycker om det , tumme ner!!
skit kallt och allt, men på fredag är det disco och då ska alla 7or och mindre komma, right?
hade prov idag, gick bra tyckte jag , sen så efter skolan gick vi med joel , eller yoel som hans cykel heter, sen staack vi ner på stan för att köpa godis och sånt , sen stack jag hem till mathilda för jag hade glömmt min hemnycket, brajobbat!, sen var det inget hemma och så , sen så hämtade mamma mig så stack vi ner och köpte bysser till mig, sen fick jag låna susannes skor , hihi :)
sen paka jag stompdeg eller vad det heter, eller som jag säger anis deg, för det är den enda ingrediensen som jag kommer ihåg :P haha,
på hk:n gjorde vi bröd, så himla gott, men jag fick asont i magen :o , menmen gott vare! :)
sen träffa jag supersaknade Fanny! :DDDD
imorgon har vi match mot damerna! tagga :D, haha, sen blir det inge bloggande för drar ner dit direkt efter skolan

haha biffar :D, älskar dig♥

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0