akta poliserna!

hahah dagens roligaste stod poliserna för!:D
dom kom genom korridoren,
martin: akta joel, poliserna är ute efter dig
joel blev skit rädd och ställde sig mot väggen xd, men dom var jätte trevliga och pratade en stund med oss och allt! :)
något annat kul har inte hänt idag, men vi tjatade till mig på spanska att vi ska se på barnhemmet, eller ''barnhem'', för hon sa att vi skulle se en annan som ingen fatta när jag läste på baksidan, så vi ba kan vi inte se barnhemmet, och hon ba okej:), så imorgon blire skräck! :D gillas!
hahah jag ska tjata på pappa asmycket , för jag vill till ullevi i sommar och se iron maiden! :D, lycka till med det! haha
jaja nu har jag inge mer kul att skriva, vi hörs! 




jag vill ha en systemkarema så man kan börja knäppa kort igen...

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0