Torsdag

Vet att jag inte har bloggat så mycket, men vem vill sitta inne och tänka på sånt hela dagarna när det är strålande väder? ja inte jag iallafall.

Dem senaste dagarna har jag varit i skolan och pressat så mycket jag kan i solen. Har det gett nå resultat då? Inte det minsta.. Menmen. Var ju även ledig igår så passade på att skriva klart mitt pm på svenskan å så. Riktigt nöjd faktiskt om jag får säga det själv! Imorgon så åker jag till skolan halva dan, eftersom det är gammelmorfars begravning så känner jag inte för att vara där då. Åker dit och försöker hinna klart med mina shorts sen håller ju mathilda på med en sak till mig också , hehe! På kvällen kommer Philip hit och myyser med mig hela helgen, hiho!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0