torsdag

Idag har vi inte gjort något speciellt alls, städa ur skåpen, och tittade klart på smurfarna. Annars så hände det inget speciellt typ. Var sista ''jobbar'' dagen så nu är det bara chill kvar! Efter skolan så gick jag ner och klippte och färgade håret, skönt att få bort utväxten.

Imorgon ska vi ju fiska och fika. Haha visst låter det superkul? Eftersom vi gör det så slipper vi springa karnevalsloppet på kvällen. På lördag blir det mange makers också! Eftersom det är karneval så kommer det säkert inte uppdateras så mycket. Men nu ska jag gå och göra klart mitt iphone skal som jag håller på med , sen ska jag sätta mig framför tv'n.

Måste bara berätta att jag har världens bästa vänner! När allt är som värst så får dem mig ändå på topp igen, ingen aning om hur dem bär sig åt men alltid så lyckas dem. Jag kommer alltid finnas där för er, precis som ni fanns där för mig ♥



jag är inte besatt av han , verkligen inte.

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0