måndag

Hej på er! Helgen har varit helgrym! Måndag igen , men kan glädja mig åt att det bara är två veckor kvar. Fick en jättelängtan till på fredag (om det nu blir som vi vill) så ska vi fiska med Limpen och dem på friluftsdagen + en massa fika på det! Aja, har inte gjort något speciellt idag. På lunchen så skyndade jag och Nathalie ner och fixade det sista till klasströjorna, skönt att ha det gjort så nu kommer dem typ i slutet av den här eller början av nästa vecka. Nu ska jag ta mig ut på en springtur hade jag tänkt. Men egentlgien hade jag inte behövt det med tanke på hur mycke vi sprang upp och ner från ljusgårn idag, hehe.

GLÖM INTE ATT TITTA MIN TUMBLR! ---> http://saraolssn.tumblr.com


jb ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0