känn ingen sorg för mig göteborg

Är äntligen hemma i lilla avesta igen efter fyra dagar i göteborg med min klass. Åkte dit i torsdags, gick upp halv fyra vilket var mindre kul. Men kom dit runt en elva då vi åt och gick in i rummen osv. Åkte sedan och spelade laserdome vilket var skitkul faktiskt. Åkte sedan hem sen vart det någon timme i bubbelbadet med mis amigos mattis, johanna, sanna, oscar, joel, mus, pontus och kimmen, trevligttrevligt.

I fredags så åkte vi in till liseberg och var där hela dagen. Vart en hel del åkande och andra trevligheter. Vaknade i lördags av världens magverk, men tog mig iallafall in till storstan med hälften av klassen och tittade runt lite. Hittade bara min efterlängtade jeansjacka, hade inte riktigt orken att leta efter något annat. Vart en myslunch/middag på jensen's efter det sen spårvagnen hem.

Idag har jag åkt buss hela dagen och ni ska veta hur skönt det är att äntligen vara hemma! Ikväll blir det tacos med la familia. Sen kanske se hockey, eller vi får se vad tvn har att erbjuda ikväll.


lika superfina som alltid! ♥


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0