justin bieber



Justin Bieber släppte ju nyss en ny singel, ''boyfriend''. Vad tycker ni om den? Själv så blev jag ganska schockad när jag hörde den första gången, var inte riktigt en ''Justin låt'' tycker jag. Man är inte van att höra han i såna typer av låtar. Den var mycket vuxnare än dom andra låtarna han har gjort tycker jag. Men han har ju blivit äldre så. Tyckte låten var bra iallafall. Det är ju Justin som har gjort den så, klart den är bra då.

Justin är någon som jag inte nämner så ofta här. Men det är verkligen en person jag beundrar. Han har fått en hel del hat emot sig. Men ändå så visar han sig alltid med det där underbara leendet på läpparna. Han kom från en lite stad och ingen visste något om honom, men nu vet alla vem han är. Det bevisar att drömmar kan gå i uppfyllelse, bara man försöker och kämpar för det. Han ger en alltid känslan att aldrig ge upp, att kämpa för det man vill. För då klarar man det. Never say never. Han bryr sig också om sina ''belibers'' och visar verkligen vilket stöd vi ger honom, och han ger tillbaka till oss.
Och vad är det som ni har emot han så mycket? Han har väl inte gjort någonting mot er? Det är det som jag blir så himla besviken på. Han sålde slut på sin första turné på bara några timmar, och sjöng för ett utsålt maddinson garden det första han gjorde typ, och det är stort. Han var bara en helt vanlig kille, och han dröm gick i uppfyllelse. Han kämpade för det och kom dit, och har inte gjort någon något ont. So dear haters, we are stronger than you.
Ja det är vad jag tycker om Justin, världens bästa är han. You can be my boyfriend !


Han har både växt till sig i låtarna och utseendet! Herregud vad snygg du är

Kommentarer
Postat av: best penis enlargement

Good day, simply wished to point out that the post is inspiring.
I enjoyed this story. Carry on writing, thanks for your time!

2012-09-19 @ 11:28:02
URL: http://www.maleenhancementpillsguide.com

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0