om 5 dagar fyller jag år

nu är jag så gott som klar med min so uppsats! Blev tillslut 2 901 ord, men ska titta lite extra på första frågan en gång till bara. Känns som att jag inte har gjort något intressant alls idag. Har tittat på två filmer om Afrika = inte det roligaste man kan göra. Har också setat och tittat i en kartbok och letat på vad alla länder i huvudstäder i Afrika heter. Men fick sluta typ kvart över två så jag hann med halv tre bussen så jag kom hem ganska tidigt. Åt en god mellis sen satt jag mig för att göra klart so:n. 
Nu ska jag gå och äta lite pankakor sedan duscha och se på never say never en gång. Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0