match + en ny skolvekca

skrev ingenting igår hann/orkade inte. Men spelade först match mot Borlänge/Matilda. Blev stryk med 6-8 tror jag, orättvist resultat, tyckte vi var bättre, hihi. Men jag gjorde iallafall ett mål, snygg ett, men mest för att visa Matilda hur duktig jag var! haha. Efter matchen så skynade vi oss iväg för att titta på elitserie match där ibf vann. Mycket spännande då dom låg under med typ 5-1 och sen slutade matchen 9-7 eller något.

Idag så började allvaret igen. Men bara fyra veckor till påsklov, skönt. Fick även veta idag att vi slutar en dag tidigare, det är ju chill. Ska skriva på min uppsats nu sen åka till min kusin och fira henne. Sen blir det träning. Match imorgon mot borlänge, fast med flickorna. Nu ska jag skriva lite, hejhej


Kommentarer
Postat av: jag

hahah sara.., jag vet ju redan hur duktig du är! Du kom ju med i Dalalaget! :D :*

2012-03-08 @ 20:46:56

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0