inte varje dag man ser plura komma gåendes på avestas gator!

Haha, först på musiken sa Thomas, nu kanske ni får spela för Plura när han ska till sin louge (eller vad det nu heter?). Självklart blev hela klassen helt uppspelta eftersom att det var en kändis i närheten, eller okej mest jag och Sanna. Fick tyvärr aldrig se något av han då. Men sen när vi skulle gå till busstationen så kommer han gåendes på gatan och jag ba; Sanna kolla, där är Plura. Efter det blev fredagen mycket bättre!

Var på handel idag och kollade lite. Vi fick vara med på deras lektion, typ någon sammarbetslektion eller vad det var? kommer inte ihåg vad den heter. Så vi blev indelade i grupper, jag kom nog i den bästa gruppen. Alla var grymt snälla! Vi fick iallafall göra en eget recept med en massa frukter, under tidspress. Våran blev iallafall jättebra, smarrig saratårta fick den heta! Sen vart det sista musikletkionen och klf. Tog sedan bussen hem och nu sitter jag här, hihi. Ikväll ska jag ner till kopparhallen med Pernilla och se handboll. Hejhej


Inte alla som har fått en tårta uppkallad efter sig!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0