fullt upp

hade två lektioner idag, två var inställda och så fick vi eget arbete på en! Så en riktig skön skoldag var det. Vid ett tog jag mig en liten promenad med Fanny ner till stan och sen tog jag bussen hem. Satt mig och pluggade till so provet som vi snart har sen när mamma kom hem så åkte vi och handlade till min trerätters jag ska ha imorgon. Nervös som sjutton är jag. Men hoppas att alla gillar det. Kommer nog inte bli så mycket bloggning på ett tag kan jag gissa. Har väldigt fullt upp med plugg och massa andra saker. Har precis gjort klar början på min förrätt och nu ska jag hoppa in i duschen. Sen sätta ner näsan i böckerna ett tag till kan jag tro. Hejhej


ni är världens bästa ni!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0