Årets första grillning, check

Igår var mina underbart fina vänner här och firade mig. Fick en resa till Stockholm med dem där det blir massvis med shopping! Kommer bli grymt kul kan jag lova er. här hemma blev det trerätters middag som jag hade gjort i ordning alldeles själv. Tittade på film, spelade "med andra ord " och pratade en massa gjorde vi också! En jätte bra kväll med jätte bra vänner, ni är det bästa jag vet!

Idag så åkte vi ner på stan och tittade på Avesta stjärnan sen gick vi till Coop och köpte godis eftersom att det var jätte billigt. Sen åkte jag hem och satt mig och pluggade på andra världskriget. Grillade även nu på kvälls kvisten. Helt otroligt vad jag har saknat det! Imorgon är det match , hejhej


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0