onsdag

Har inte hunnit skrivit något tidigare, har haft fullt upp idag. Imorse så åkte jag och mamma ner på stan och handlade lite, fick med mig hem en bikini, shorts och nya solglasögon. Satsar på att det ska vara sol på semestern, hehe. Klippte gräset när jag kom hem och packade ut det sista. Ska måla om mina naglar nu eftersom kvaliten inte var så bra på det jag hade så hälften redan är borta (utan att jag har pillat på det). Sitter även och letar efter nå ny bra musik, någon som vet någon? Bara att tipsa mig!
 
Vet inte om det kommer bli så jättebra bloggning de kommande veckorna, beror på lite hur bra intrenet och fint väder det är, men gör några tidsinställda iallafall. 
 
kingen får stå för bilden idag
 
 

Kommentarer
Postat av: matilda

asså Sara... Haha ;*

Svar: haha puss
Sara Olsson

2012-07-01 @ 19:27:02

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0