nationaldag = lediga från skolan!

Lediga idag, superskönt samtidigt som det inte är det. Vill umgås så mycket som möjligt med min klass innan vi skiljs åt på fredag.. Aja idag så ska jag bara ta det lugnt på förmiddagen, sen ska jag nog göra en kul grej, ut och springa (mindre kul) sen förbereda för imorgon då det är niornas lekar sen middag på slutet. Längtar supermycket till båda. Först lekarna som säkert kommer bli jätte kul, sen middagen på kvällen då alla har klätt upp sig och kommer vara superfina! Måste ut och träna på stövelkastning idag också (inte så kul om man skulle skämma ut sig inför hela skolan).

Sista avsnittet av fruarna igår, tråkigt att det är över. Men allt ordnade upp sig till slut, men det var en mystiskt flicka som dök upp i slutet och som hade en hemlighet, men man fick inte veta vad det var eller vem hon var vilket jag och Clara tyckte var jättetråkigt och retande, nu måste man ju gå runt och fundera på det liksom..



Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0