En trevlig resa

Kom precis hem från min favorit stad. Vart en jätte mysig resa faktiskt! Började mindre mysigt när vi gick fel och gick helt åt skogen. Tur att jag har mina kontakter så vi ringde mathilda som fick beskriva vägen + att vi fråga en hel del. Men efter över en timmes gång var vi äntligen framme vid lugnet och satt oss och tittade på träningarna. Saknar verkligen innebandy just nu men jag får vänta några veckor till tills det är min tur!

Efteråt så umgicks vi lite med killarna och spelade en standard poker runda med stefan, jimmy och Erik som vi alltid gjorde förra året. Var jätte kul att träffa dem igen, blir ju somsagt bara en gång per år sorgligt nog. Gick sedan ner på stan för att träffa Maja och mathilda. Så tog oss en fika med dem och umgicks med dem resten av eftermiddagen och kvällen. Sett en hel del snygga killar också, kryllar av dem överallt, älskar Falun!

En otroligt vacker bild var allt jag fick med mig hem. Vi kan verkligen inte vara fina i varandras närhet..


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0