tänkte ta att berätta om min morgon

Jag vaknade vid åtta, och det skulle bli den värsta morgonen någonsin. Låg bara och vänta och vänta på det där beskedet, tjejer vi har biljetter! Men tiden bara gick och gick, och trodde jag skulle svimma vilken sekund som helst. Efter en timme så var det kört, alla biljetterna var slut, och jag hade inte fått min. Satt mig och grinade en skvätt, sen fick jag veta att han kommer spela en till dag. Kopplade upp mig på datan även fast nätet var som det var. Tog inte lång tid alls innan jag kom in, medans resten av mina vänner som suttit hela morgonen inte hade kommit in än. Skakig var jag och försökte trycka in biljetterna. Och vi fick dem. Jag ska se den bästa männiksan i världen, på riktigt. Min dröm kommer gå i uppfyllelse, har knappt fattat det, men jag ska verkligen få se Justin Bieber. Man kan ju verkligen säga att 2013 är räddad. Älskar den människan mer än något annat, tro det eller ej.
 
Just nu så sitter jag, världens lyckligaste tjej som ska få se sin livs idol, och tittar på desperate housewives vilket jag har gjort hela dagen och kommer fortsätta med. Vädret är inte det bästa med det skiter jag i just nu. 
 
ses om 291 dagar älskling!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0