iväg och hämta vänner på tåget

Har varit en mycket lugnare morgon är vad det var igår, hehe. Snart så ska jag packa klart det sista, och hoppas på att allt är med, annars blir det inte så bra. Imorgon så åker jag ju på innebandyläger inne i göteborg och blir borta en vecka. Eftersom blogg.se appen inte funkar kan jag inte garantera nå bloggning men har några tidsinställda iallafall. 
 
Vid ett åker jag in till göteborg och hämtar Mathilda och Johanna på tåget så bor dem här till imorgon. Innan dess så ska jag äta och packa klart så bäst jag lägger på ett kol nu! Men så länge så får ni ha det så bra så hörs vi när vi hörs! Ni kan ju även passa på att fråga något i blogrespons. 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0