varför ska ett gymnasieval vara så svårt?

HA, BF, eller vad sjutton är det jag vill?

Fick hem lapp med inloggninsuppgifter till gymnasievalet idag. Lite smått ångest man har. Fick nå ryck igår att jag skulle flytta till falun iallafall, och gå innebandyprofil. Men fanns ingen linje som satt mig i smaken. Även fast jag inte har en aning var jag vill gå. Varför ska det vara så svårt? Panik. Blir nog kvar i avesta iallafall. Fast det skulle ju inte vara helt fel att bo i falun heller. NIU är ju försent, men profilen finns ju än. Få träffa min fina vänner där lite oftare. Spela innebandy på skoltid. Det skulle ju vara himla kul att börja spela i ibf också, typ värsta drömmen. Åååh sluta vela nu Sara!

Varför ska man behöva ta ett sånt här stort beslut när man är så här ung. Det känns som att hela frammtiden ligger på det här valet.



lite såhär känner jag mig just nu.


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0