min förebild, Matilda Dammvik!

Vi förlorade igår med 7-2. Men jag gjorde ett mål och tydligen en assist så det jämnade ut sig!
Första målet i dam också, inte illa, stolt tjej. Hihih. Kom hem för sent igår enligt mig och trodde att det skulle bli ett helvete att komma upp idag men det gick faktiskt skapligt bra. Nu ska jag ta och duscha sen sätta på mig min one piece. Hur skönt lät inte det?!



Eftersom vi inte hann ta någon ny i lördags så får vi en favorit i repris. Men jag vet att båda du och jag älskar den här bilden! :* Det här är min förebild, önska att jag var lite bra som henne. Shit vad bra jag hade varit då! Även fast du är lite efter ibland, (eller ganska ofta) så tycker jag om dig jättemycket!!!

Kommentarer
Postat av: jag

assssåååååå sara din lilla skiiiitunge!!!!! inte den bilden ggr2,förstorat så man ser mitt grisfejs och allt som inte är snyggt med den bilden!!! FY PÅ DEJ INGEN MER GÅNG OK?? annars får inte du sova hos mig! mohahahah ;) :*

2012-01-31 @ 17:07:07
Postat av: musica liquida

This is my first time pay a quick visit at here and i am genuinely impressed to read all at single place.


Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0