en vinst & en förlust

Spelade ju mot orsa igår, och vi vann med 9-4. Och jag gjorde ett skitsnyggt mål om jag får säga det själv, hihi. Och nu måste jag berätta om det eftersom jag är så himla stolt över det. Jo jag tog bollen i egen zoon, drog ifrån deras forward, lobbade bollen över deras backars klubbor, drog målvakten och la upp den i nättaket! Den ni! Blev mat på stars efter matchen också, godast!

Idag spelade vi mot serieledarna, och det blev ''bara'' 12-2. Men det var kul att spela iallafall , gick bra tyckte jag. Fick träffa Matilda också! Nu ska jag bli förhörd på islam, prov imorgon. Nervös. Men det går nog bra!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0