dalarna ibf F 15! ♥ ♥

har varit en hel underbar vecka i karlstad, ett minne för livet!

i torsdag åkte vi till arenan direkt , för där väntade match mot sthlm, var så sjukt nervös så det fanns inte. Vi tänkta ba shit, bra början att möta sthlm , det här kommer ju sluta bra.. osv. Men icke sa nicke. Vi vann med 5-3, och sthlm var favoritiserade i gruppen och allt! Så veckan började bra och så fortsätter det! Åkte sen in till campingen och fixade i rummet ,tror jag och Elin fick dom skönaste sängarna! sov underbart varenda natt!

På fredagen hade vi en match mot halland som vi vann! Enda matchen den dagen , resten av tiden så hade vi det mysigt med laget!

I lördags gick vi upp kvart i sex. Klockan åtta väntade en match mot uppland, skulle vi vinna den så var vi klara gruppsegrare. Och gissa vad? Det gjorde vi också! Så vi var då klara för kvart på kvällen. Vid två så spelade vi match mot värmland, upp mot 800 på läktaren. Förlorade tyvärr men gjorde inte något eftersom vi redan var klara. På kvällen var det kvart mot helsingland, och dom blev riktigt utspelade! 4-1 tror jag vi vann med! Riktigt bra!

Idag så var det en semi mot skåne. Riktigt, riktigt jämnt, men tyvärr så förlorade vi med 1-2.. Men, en bronsmedalj kom vi hem med och tredje bästa distriktet i sveige är ju inte helt fel! Ni är bäst tjejer! jag älskar er!!!

varit dom bästa dagarna i mitt liv, snälla ta mig tillbaka!


hihi vad söt du är matilda! kingar!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0