söndag

igår var jag ute på en långpromenad på morgonen för att känna efter med ryggen lite. Och jag kände ingenting! Efter det så åkte jag hem till Fanny och var där resten av dagen. Vi pratade en massa tog en liten promenad till tempo och såg på film, Charlie St. Cloud. Jättebra film verkligen! helt klart värd att se. Zac Efron är ju inte lite snygg heller.
Idag så har jag setat och skrivit på min hemtenta på mellankrigstiden, känns som att jag skriver och skriver men kommer ingen vart. Så tar mig en lite paus nu. Imorgon ska jag äntligen träna! tre veckor sedan nu, tre veckor för länge. Men kommer bli jätteskönt att sätta igång igen.



Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0