onsdag

Hej på er! Vart en skapligt lugn dag idag. Tandläkaren på morgonen, vikarie på matten och inställd profil. Det betyder att jag kom hem tidigt. Satt mig och pluggade på hemkunskapen. Verkligen skoltrött just nu, men bara två dagar kvar, håll ut! Har även spelat draw something ett tag nu, så jag tycker att alla addar saraaolsson och spelar med mig! Brabra.
Kommer nu varna om lite dålig bloggning dom närmsta dagarna. Imorgon åker jag och sover hos m&m eftersom att mina föräldrar ska till gävle och titta på brynäs, utan mig. Taskigt jag vet.. På fredag ska jag hitta på något kul med J&M och på lördag åker jag till Matilda och sover kvar där!! Ssuuppeerrkkuull.
Ska packa väskan och lite sånt nu, hejhej


Jag är snäll nu, passa dig så den andra bilden inte kommer snart ;D


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0