Dag 1: det här är jag.

Jag heter Sara Anna Olsson. Jag är 15 år, fast 16 om en månad och 11 dagar. Jag bor i lilla avesta som ligger i dalarna. Här trivs jag ganska bra faktiskt. Men mest av allt skulle jag vilja resa runt och se andra delar av världen. Jag går just nu sista halvåret i grundskolan, klass 9C i domarhagen. Har sökt ekonomi på karlfeldsgymnasiet till hösten. På min fritid, när jag inte pluggar såattsäga, så spelar jag innebandy i krylbo ais. Jag har spelat i nio år och spelar back. Det här året har varit väldigt händelserikt om man pratar om innebandyfronten. Kom med i dalalaget f15 och spelade sm i karlstad. Och det är nog något av det roligaste jag gjort. Under den tiden växte jag som spelare, och har utvecklats enormt. Jag tycker även om att umgås med mina fina vänner!


hahah så otroligt ful...

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0