söndag

Gårdagen var superkul, började i Sala där vi var fyra spelare, hehe. Men vi fick låna spelare från Sala och vann sedan mot dem. Efter det åkte Sabina och Amanda så det vart bara jag och Mathilda kvar. Kändes lite konstigt faktiskt, var två lag där, sen jag och Mathilda! Men vi förlorade mot Hedemora med 4-1 (vi lånade spelare från Sala igen, annars hade jag och Mattis fått stått och kört köttmur framför mål hela matchen. Fick ju också träffa världens bästa viccis, tycker om dig supermycket gör jag! 
 
På kvällen träffade jag massa vänner och hade det trevligt. Idag har jag delat ut reklamen, kollat på Justin ♥ och sedan gjort klart företagsekonomin. 
 
 
 
överdrivet fula, lol. Men vi är ganska bra ändå. 

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0