om en helg i huvudstaden

Första dagen, i fredags alltså så åkte vi ut till fjäderholmarna och solade, pratade och åt osv. Riktigt mysigt faktiskt sen var det en himla fin utsikt. 
 
I lördags åkte vi in till stan och shoppade lite, fick med mig två tröjor hem till hösten/vintern. Gick sedan och ställde oss och väntade på Pride tåget, i fyra hela timmar stod vi där och kollade. Vilket resulterade till mycket ont i kroppen, men kul var det. Fick ju se min kvinnliga förebild, Maria Montazami vilket jag vart obeskrivligt glad över, bästa! Även några bb deltagare och några andra kändisar.
 
På kvällen så åkte vi över med djurgårdsfärjan och tog oss in på Gröna Lund. Åt först sen ställde vi oss för att vänta på sommarkrysset, stod där i yttligare fyra timmar = ännu mer ont i kroppen. Men det var verkligen också värt eftersom jag fick se bästa Norlie & KKV och snygga Eric Saade. 

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0