Maja Roberg ♥

Hej på er!
Var i Falun hela dagen igår så därför den dåliga uppdateringen. Hade det iallafall jättekul med min underbara Maja! Träffade även Peter ett tag, kul å se han igen, var ett tag sen! Vi tittade iallafall lite fotboll, fika och tita på faluns sista kvart-match eller vad man ska säga. Dem vann den iallafall och det är toppen. Var nog seriöst den bästa matchen jag har sett, så grymt spännande så det finns inte. Blev 7-7 när det var typ en minut kvar, mållös sudden sen vann Falun iallfall på straffar, sista tillochmed. Har även hittat min nya kärlek, Rasmus Enström. Herrgud vad grym han är! Ja, ni hör ju hur spännande och bra det låter, stackars er som inte var där kan jag säga (syftar mest på Matilda ;)) det var så himla grymt! Sen var det dax att säga det där tråkiga ''hejdå'' till min fina vän, lika tråkigt som alltid, saknar henne redan..
Måste även gratta en annan fin vän som jag har, Matilda. Som vann guld på katrineholmcupen. Du är bra du!

Idag var det näst sista dagen i skolan innan lovet. Den var som vilken måndag som helst förutom att vi hade eget arbete på sista, som ska vara klart så vi kan förhöras på det måndagen efter lovet, hur tänkte dem där?
Aja ska göra fysiken nu så jag har det gjort.



på onsdag blir det nya stockholmsbilder, tagga1000


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0