LYCKLIG LYCKLIG LYCKLIG

Igår så åkte jag hem till Johanna och fyllde upp tomrummen i hennes hus eftersom att hon nästan var själv hemma. Vi pratade en hel del, tittade på CSI Miami, lite annat på tv'n och sen spelade vi lite kort på det. Var kul att vara med henne igen, det var ett tag sen sist! Åkte hem runt halv sju och åt grillat och sen tittade jag på tv resten av kvällen.

Just nu sitter jag med världens största leende som jag har gjort ett tag. Resten av veckan kommer bli lika grym som den började. Idag åker jag hem till Fanny och sover hos henne. Vaknar upp där på onsdagen och är med henne på dagen sen hem och packa lite. Och vet ni var jag ska på torsdag? Först tar jag bussen till Matilda och går med henne på kuppan sen åker vi hem till henne en stund. Men nu kommer det bästa, sen åker vi till Falun för att heja fram dem till kvittering!! Så himla grymt det kommer bli, helt sjukt är det. Kommer få vara där och se mitt favoritlags sista hemmamatch och troligtvis en vinst på det! Kommer nog också få träffa Maja en stund så då kan det ju inte bli så mycket bättre! Nu ska jag gå och göra mig iordning, skriver nog mer sen!


Kommentarer
Postat av: cs6000i designs

Hi, yes this article is in fact fastidious and I have learned
lot of things from it on the topic of blogging.
thanks.


Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0