Fanny

Vart en jättemysig dag/kväll/natt med min bästa vän! Lagade mat och allt gjorde vi till oss, kycklingfilé, hasselbackspotatis och egengjord tzatsiki! Super gott var det. På kvällen tittade vi på film och åt ben&jerry´s! Aja kort och gott så var kvällen toppen!

Kom hem för ett tag sen, snart ska jag ut och fixa lite på mitt rum, packa och göra lite på svenskan. Duscha och raka benen ska jag också göra för nu känner jag mig jätte äcklig. Kommer inte skriva så mycket dem senaste dagarna, men några mobilinlägg blir det. Åker till Borlänge och Falun imorgon. Ska spana in Rasmus en sista gång irl för den här säsongen. Sen åker jag till mina kusiner på fredag som bor långt härifrån sen stannar vi där tills på söndag.


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0