En arg tisdag

Min dag har varit allt förutom bra för det mesta, har varit en arg Sara idag. Började med att jag kom till skolan med ett jättebra humör, mina två vänner var däremot mindre glada då men dem blev ju glad när jag var så glad, right? Det där "glada" försvann dock redan efter första lektionen. Tjurade ett bra tag och sa vad jag tyckte, modigt! Fick sen reda på att det inte blir bowling på profilen imorgon vilket gjorde mig och Joel jätte arg. Förutom att jag åkte inlines så har dagen varit sämst. Ikväll ska jag gymma med laget, ska gymma bort det arga jag har i kroppen! Grymt. Nu ska jag äta klart min mellis sen titta lite på kemin.


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0