kort fredag

hejhej , hade musik och hk idag, chill, på musik lyssnade vi och spelade som vanligt, sen jobbade vi lite på hk:n sen slutade vi elva . då kom tina och sa att kakorna har kommit så vi tog hem några stycken som vi ska gå runt och sälja imorgon ithink? , jo men så blir det nog , nu vid tre ska jag sätta på tv:n och titta på joel som har kommt till kvartsfinal i tv pucken, och längre kommer han nog gå! grattisgrattis! :) sen åker jag nog hem till amanda och ha det mys! , tar mig nog ut en stund med kameran också! sen lycka till pernilla ikväll! ♥ det kommer gå superbraa!

 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack så mycket!:D <3

2011-09-09 @ 13:57:03
URL: http://pernillaojala.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0