jag har inget bättre för mig

10 sanningar om mig själv

• jag lever för sporten
• min största dröm är att få åka till barcelona, och se det bästa laget i världen spela
• min näst största dröm skulle vara att få se iron maiden live, tänk värsta coolt att få stå och sjunga med Bruce Dickinson till fear of the dark eller vilken låt som helst! 
• jag önskar att jag kunde spela gitarr och sjunga bra, för det verkar kul
• jag hatar när folk underklassar tjejer, typ att killar är bättre på sport och så..
• jag är ganska blyg av mig, pratar inte så värst mycket när det är mycket folk och sånna som jag inte känner är med
• jag tycker om det mesta inom musik, men helst rock, eller veronica maggio och melissa horn 
• jag lyssnar typ alltid på musik när jag är hemma
• jag tror på spöken, att man blir ande när man dör osv
• jag skrattar åt det mesta , även om det inte är kul! hehe

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0