husbandet ♥

eftersom att glosboken har damp så passar jag på att blogga lite!
skoldagen var askul faktiskt!, först so prov gick så där, var inte så kul men sen gick det uppåt! , redovisningen gick jättebra tycker jag! sen så vart det hål, vi gick till handel för johanna skulle lämna en sak, så då fick vi en liten rundtur där på programmet av vicky , och det verkade faktiskt jättekul och bra där! och det var ju ett plus eftersom jag är sugen på att gå där. sen tbx till klassrummet där det blev wordfued sen hade husbandet (adde, oscar, pontus och joel) en liten konsert. haha jag har nog aldrig skrattat så mycket! vi måste nog ha världens bästa klass! sen så vart det español och sen matte! sen väntade jag, mattis och sanna på bussen hem, men den höll på att åka förbi min hållplats :o taskigt.. snart drar jag på träning . imorgon skriver jag nog inget eftersom jag har två träningar och åker ner direkt efter skolan men ni får ha det så bra så länge!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0