halleluljah moment

äntligen fredag, fast det innebär ju inte att man får sovmorgon och ligga och sova hela helgen för här blir det fullt upp!
idag då, musik först, fast vi spelade inget , bara prat och så , sen hk, redovisning som gick jättebra sen laga jätte god kycklingnudelwook med mattis! haha skitkul var det. haha ''men ge mig disktrasan då!!'' sen engelska då vi ska skriva en artikel, går sådär, kom igång ganska bra faktiskt. Sen iup , fick sluta tidigare så hann med tre-bussen!, nu ska jag göra några tidsinställda inlägg till imorgon och söndag eftersom jag inte kommer hinna blogga så mycket. dalalagsuttagning och cup, hej träningsverk? :P aja sånt får man leva med!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0