match + sekket + pernilla = toppenlördag

har blivit asdålig uppdatering idag, men har inte varit hemma något.
Kvart över åtta åkte jag till kopparhallen där det blev match, resultatet var ju inte det bästa, men vi har ju aldrig spelat med varandra heller, så det var okej iafl. Sen sekket med johanna till herrarnas match, riktigt spännande! men dom förlorade iafl. Sen åkte jag hem till pernilla, vi pratade och så, sen bakade vi, duktiga som vi är ! Sen fikade vi och jag hjälpte henne med matten. Nu sitter jag här och fick någon kick att jag ska göra om lite på bloggen , få se hur det går? Aja min efterlängtade sovmorgon imorgon!! gilla


finasannis

Kommentarer
Postat av: sanna

ja visst är du fin sara

2011-10-11 @ 19:17:14
URL: http://freakkshow.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0